vineri, 19 februarie 2016

Tratament miraculos - apa

Ce se intampla daca bei putina apa?

Risti sa faci astm pentru ca plamanii nu se hidrateaza suficient, poti dezvolta o boala cardio-vasculara dupa varsta de 30 de ani, pielea se usuca si se irita mai repede, migrenele si starile de nervozitate se instaleaza mult mai usor deoarece organele, tesuturile si creierul nu sunt irrigate suficient.

Cata apa trebuie sa bei zilnic, in functie de greutate

Fiecare 10 kg din greutate impun 330ml apa, adica 33ml per kilogram. Astfel, fiecare dintre noi isi poate calcula usor necesarul zilnic de apa, inmultind 33 cu greutatea sa.  De exemplu, o persoana cu greutatea de 60kg are nevoie de 1980ml de apa zilnic, in timp ce o persoana cu greutatea de 80kg are nevoie de 2640ml de apa in fiecare zi.

46 de motive sa bei apa

In anul 2003, medicul nutritionist F. Batmanghelidj a publicat cartea “Water and Salt” – o carte sub forma de studiu despre apa si sare in alimentatia omului. Medicul a subliniat 46 de motive vitale pentru care trebuie sa atingem zilnic necesarul de apa:

1. Fara apa nu exista viata.
2. Lipsa apei incetineste sau stopeaza anumite functii ale organismului.
3. Apa este o importanta sursa de energie si tine permanent corpul in miscare.
4. Apa furnizeaza energia electrica si magnetic a fiecarei celule din organism.
5. Apa este un liant in arhitectura structurilor celulare.
6. Apa este factorul principal in prevenirea degradarii ADN-ului. Cu cat mai putina apa bei, pe termen lung, cu atat mai lezata va fi structura ADN-ului tau.
7. Consumul de apa creste eficienta sistemului imunitar.
8. Fara un consum adecvat de apa alimentele nu pot fi procesate, metabolizate si asimilate corespunzator.
9. Orice aliment, daca nu este asociat cu consumul de apa, are valoare 0 pentru organism.
10. Apa intensifica asimilarea elementelor nutritive din alimentele consumate.
11. Apa este folosita pentru transportul si, dupa caz, eliminarea tuturor subtantelor din corp. Practic, cu cat mai multa apa consumam, cu atat organismul va retine mai usor elementele nutritive si le va elimina mai repede pe cele daunatoare.
12.  Apa creste eficienta hematiilor in procesul de colectare a oxigenului in plamani.
13. La nivelul fiecarei celule, apa ajuta la patrunderea oxigenului si, apoi, la eliminarea deseurilor metabolice.
14. Apa duce deseurile metabolice, din diferite zone ale corpului, catre ficat si rinichi pentru a fi eliminate.
15. Apa este principalul lubrifiant al articulatiilor. Daca auzi cum iti scartaie oasele sau genunchii/coatele te dor dupa fiecare sesiune de exercitii, bea mai multa apa si vei observa diferenta in bine.
16. Apa este utilizata de discurile intervertebrale pentru a amortiza socurile. Cu cat vei bea mai putina apa, cu atat discurile coloanei vertebrale se vor deshidrata si vor fi mai sensibile.
17. Apa este un bun laxativ.
18. Apa ajuta la scaderea riscului de a face accident vascular cerebral.
19. Apa previne obstructia arteriala la nivelul inimii si creierului.
20. Apa este esentiala pentru reglarea temperaturii organismului.
21. Apa este foarte importanta pentru toate procesele ce au loc la nivel cerebral.
22. Apa inlesneste activitatea neurotransmitatorilor, astfel ca fara apa pur si simplu nu ai mai putea sa iti coordonezi miscarile, gandurile si reactiile la stimuli.
23. Apa ajuta la producerea tuturor tipurilor de hormoni, ceea ce este absolut vital pentru organism.
24. Apa poate preveni ADHD. Asadar viitoarea mama, in timpul sarcinii, trebuie sa bea multa apa.
25. Apa creste rezistenta persoanei in cauza la efort fizic si intelectual.
26. Apa este cea mai buna bautura, cu 0 reactii adverse. Bineinteles, vorbim despre apa curata, nu despre cea de la robinet, plina de clor si, eventual, cu impuritati.
27. Apa reduce stresul si anxietatea. Reversul este, bineinteles, valabil: bei putina apa, esti mult mai predispus la stres si stari de nervozitate.
28. Apa induce un ritm normal al somnului.
29. Apa ajuta organismul in perioadele de oboseala si de convalescenta.
30. Apa sporeste elasticitatea pielii.
31. Apa da stralucire ochilor.
32. Consumul de apa previne aparitia glaucomului.
33. Apa echilibreaza hematopoieza – procesul de producer, multiplicare si specializare  a celulelor sangelui  in maduva osoasa.
34. Apa intareste sistemul imunitar.
35. Apa dilueaza si fluidifica sangele, prevenind trombozarea.
36. Apa diminueaza durerile premenstruale.
37. Apa formeaza, cu ajutorul batailor cardiace, fluxurile sangvine care impiedica formarea trombilor.
38. Organismul uman nu depoziteaza apa, ci o foloseste intens, zilnic, la sute de procese. De aceea, trebuie sa consumam apa zi de zi, in cantitatile recomandate.
39. Deshidratarea impiedica producerea hormonilor sexuali.
40. Cand bei apa separi senzatia de sete de senzatia de foame.
41. In curele de slabire, apa este un element esential si asta nu pentru ca ar induce senzatia de satietate.
42. Deshidratarea face sa creasca subtantele toxice din organism.
43. Consumul echilibrat de apa scade greturile matinale din timpul sarcinii.
44. Apa face, zi de zi, legatura intre minte si corp.
45. Apa impiedica scaderea capacitatii de memorie, odata cu inaintarea in varsta.
46. Apa impiedica imboldul catre dependent de alcool, tutun sau cafea.


Acum ai suficiente motive sa bei apa? Calculeaza-ti necesarul zilnic, inmultind 33ml cu greutatea ta, apoi ai grija sa atingi acest obiectiv in fiecare zi! Apa inseamna sanatate si viata mai lunga!

Sursa info
Nu hrani cancerul – Pavel Chirila, Madalina Popescu, Cristela Georgescu, Editura Christiana, 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu